BC - live the dream

Hej fina tjejoor!

Kategori: Jobb

Hej mina fina!
Fick det här klippet visat för mig och tyckte det var hysteriskt roligt,
http://www.youtube.com/watch?v=XkFAn0D3x9U
Annars rullar d väl på här "på Thailands" det är översvämmningar och överfulla dammar överallt och idag lämnade vi in "emergency person" och det går mycket diskussioner ang om det kommer vara möjligt att ta sig till jobbet..
Där jag bor är d relativt säkert och jag och Tessan kommer nog klara oss rätt bra men många av mina kollegor börjar bunkra upp med mat och har "floderna" som svämmar över nära sina hem...men många av dom bor rätt högt upp.
Fick precis reda på att söndag-måndag så kan d eventuellt vara så att alla får utegångsförbud beroende på hur mycket nederbörd som kommer komma....
Återkommer med mer info
Puss på er
Lillan

Kommentarer

  • jorken säger:

    hej lillan!!! gud vad länge sedan det var jag var inne här.. vi måste bli bättre! fortsätt skriva om ditt nya liv här lillan! puss

    2011-10-19 | 19:25:46

Kommentera inlägget här: