BC - live the dream

Vi är rörande överens...

Kategori: Jobb

Utgående sms:

Jessica
Ok, jag är fan nära på att slå på en 14-årig spacklad brud i gullmars. Tvärbanan har sina dörrar öppna och utanför står en fjortisbrud och hetsdrar dem sista blossen från sin cigg. Hon drar det allra sista blosset och går in UTAN att blåsa ut innan. Nej, det väljer hon att göra inne i vagnen. Jag ger henne en lång och arg blick, typ en "vad i helvete håller du på med-blick". Hon glor tillbaka och viker inte undan med blicken. Jävla idiot! Varför sa jag inget?

Inkommande sms:

Johanna jobb
Det skulle du gjort!! Sånna där småtjejer är skitfega innerst inne. Jag skällde ut två fjortisar i somras på grönan. Dom trängde sig rakt förbi en fet toakö vapå jag lackade. Ångrar det inte. Dom blev skitskraja. Så skönt! Do it next time!!

Jenny
Vilken jävla idiot.. Ja du skulle sagt till med det är alltid lätt att vara efterklok...ska du jobba?

Helena
Ha ha på dom bara

Emma
sms 1: Näe! Fy, fan vad vidrigt. Å hade du sagt något så hade du säkert fått e

sms 2: Såhär skulle d stå; ett spydigt svar tbx. Går inte å göra något åt d där spydiga snorungarna!

Christer
Me älskling... men lilla fegis..men hon var säkert rubbad i kolan så man vet aldrig...

Ella
Hata fjortisar! Hon skulle ändå bara tycka att du va en kärring om du sa till henne. För hon är bara dum i huvet!

Lisa
Jag hatar fjortisar de borde sättas på en öde ö å få en ordentlig uppfostran. Ja, det är lätt att vara efterklok men du skulle nog ha sagt nåt. Hon tror väl att hon äger världen sånna borde tas ner på jorden av oss vuxna som borde agera mer..


Jag ångrade mig bittert hela dagen men det gick inte många timmar så hade jag min chans igen.
Jag står nere på gatan utanför min port och några 15-åriga killar går längs gatan och kastar en rugby-boll till varandra. ni vet, inte en rund basketvariant utan en som studsar åt alla håll när den träffar marken. Mitt bland alla parkerade bilar liksom.

Så jag sa...argt: - Men Ni behöver väl inte kasta precis här, det står ju en massa bilar parkerade här!
Killarna: Ok! (på ett ärligt och fint sätt)

Jag kände direkt att jag tagit i lite för hårt. Alltså inte med ord men på sättet jag sa det på. Jag lät arg och bitter....som en tant. Det blev liksom dessa två grabbar som fick ta mitt innestående agg för fjortistjejen sedan dagen innan. Jag skulle tonat ner min attityd! Men men, alltid lätt att vara efterklok!


Kommentarer

  • helena säger:

    Ha ha alla hatar fjortisar!

    Stackars killar nu kommer dom vara kaxiga mot nästa tant ;)

    Men de är bra dom ska läxas upp allihopa!

    2011-11-24 | 08:16:17

Kommentera inlägget här: