BC - live the dream

inte Jenny.....Jessica

Kategori: Jobb

Igår var jag och CH på invigning på matvatufabriken i stan. På väg hem på tvärbanan möter vi hans polare som också bor i sjöstan. Jag har inte träffat honom eller pratat med honom överdrivet mkt men han är en trevlig prick som jag iaf har träffat några gånger de senaste åren.
Hur som, vi kramar om varandra och hinner fråga hur läget är, vart han/vi varit typ. Sen kliver hans tjej på. Hej Hej!

CHs polare: (pekar på mig) - Det här är Jenny!
Jag: (sträcker fram handen mot hans tjej) - Hej, Jessica!
Tjejen: Hej, Ida!

Ok?! Hängde Ni med?!
Han presenterade mig som Jenny! Haha! Det är ju CHs FÖRRA tjej. Haha! Jag vågade inte påpeka det för han skulle ha känt sig rådum. Men kom igen! Är det så svårt att hålla koll på ett namn, vi har ju iaf varit ihop i 4 år typ. Berättade det för CH sen som bara skratta och påminde mig om att detta har hänt tidigare också! Är jag lik henne eller tror dom att jag är hon?
Haha!


Jessica?                     Jenny?

Bara så att ni vet, jag har beslutat mig för att bli mer aktiv här. Vi träffas ju inte/pratar inte varenda dag längre och då är det kul att kunna dela med sig här inne.....tycker jag. Ni får iaf ta del av mitt liv från och med nu...

Kommentarer

  • helena säger:

    Jaaaa mer inlägg! Jag är inne och kollar varje dag!

    puss på dig

    2011-11-25 | 13:25:31
  • Lillan säger:

    Nää men serry så svårt är det inte att säga rätt namn men du gjorde helt rätt å presentera dig med DITT namn.. undra vad tjejen sa när dom gått av tvärbanan.



    Gillart stort att du jobbar på mer inlägg



    2011-11-28 | 05:06:58

Kommentera inlägget här: