BC - live the dream

Det är något jag ska lära mig....

Kategori: Jobb

Min jäkla rotfyllning går på 3600 kr!!! Detta ska jag hosta upp vid nästa och förhoppningsvis sista behandlingen den 13 dec. Detta trots att försäkringskassan går in och betalar 1500 typ. (Egentligen 5100 kr)

Väldigt olägligt när man inte har jobb och allt. Men man får se det som att det kanske är meningen och att någon vill att jag ska lära mig att man inte ska lösa eller nåt..bla bla bla..



Min första behandling gjorde jag i torsdags. Ärligt talat så var det inte så farligt. Alltså, det som var jobbigt var att gapa i en timme + att det var jobbigt att svälja för dom spände upp hela käften med en plastduk. Hon gick ner sjukt långt ner i rötterna med små pinnar.

Efter besöket kändes det helt ok, lite bedövat men inget annat. Dagen efter började det dunka igen och på lördagen blev det ännu värre och då stod jag och jobbade i löning. Jag tryckte 9 usa-piller under det dygnet för att palla trycket. Tandvärk är faan inte att leka med! Men man får max äta 6 el 8 så Christer fick gömma burken under natten för att jag inte skulle överdosera. Dom där pillren är ju inte ens lagliga i Sverige. Dom e lite starkare än Alvedon liksom men väldigt effektiva. Dagen efter hade tandvärken avtagit men jag var dock ganska svullen i fejjat. Vete sjutton vad det var!

För övrigt så är jag VÄLDIGT upptagen fram till jul nu. Jag jobbar i Bromma Blocks nästan varje dag. Färdvägen dit är ca 1 timme och hem ca 1,5 + att den där jäkla gallerian har öppet till 20.00 i vanliga fall och 21.00 sista veckan innan jul. Ja, ni kan ju räkna ut själva när jag är hemma på kvällarna. Men jag ska säkert lära mig något här också...

Dock kan jag säga, att ni som inte är så sugna att shoppa bland folk och i rusning - ÅK till Bromma Blocks och handla klappar! Det är en jättefin galleria och väldigt folktomt...iaf nu.

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Fy faaaan va det låter oskönt och dyyyrt...har en kille på jobbet som håller på med samma sak, vill du kan jag skicka hem lite Thai-piller - d finns ju i alla färger men d vet du ju redan;)



    Bromma Blocks - here we come! Ses snart!

    kram

    2011-11-29 | 14:43:36
  • Helena säger:

    Aj Aj Aj.. Kram på dig

    2011-11-29 | 21:53:04

Kommentera inlägget här: