BC - live the dream

Morsning!

Kategori: Jobb

Morsning alla kompisar!
Gud, vad glad jag är att det börjar bli ljusare ute nu! Märker en himla skillnad på vardagsmorgonar nu.
I övrigt händer det ju inte mkt här i livet...
Jag är ruskigt avundsjuk på er som är ute och ränner i värmen för tillfället. Aaah, vad skönt. Det är ju så kallt nu och min jacka är inget att hänga i julgranen.
Igår vaknade jag upp med jordens träningsvärk i benen. Men jag hade inte gjort NÅGONTING dagen innan. Alltså ingenting. Det är skandal!
Jag är inne på fjärde veckan på jobbet nu. Det har gått fort. Bra jobb men liiite onödigt lång resväg. Men vad ska man göra? Man får börja någonstans liksom.
Fy farao vilket tråkigt inlägg. Men det blir inte roligare än såhär under årets längsta månad, januari.
Hej hej!
JH

Kommentarer

  • helena säger:

    Puss på dig och skönt att det börjar ljusna.. Jag tänker att det ska bli vår när jag kommer hem..

    Livet kan kännas som det inte händer så mycket men det händer alltid saker :)

    puss

    2012-01-30 | 15:28:57

Kommentera inlägget här: