BC - live the dream

Det närmar sig med stormsteg!

Kategori: Jobb

Hej hej hallå!
Vet att vi för ett bra tag sen pratade om att fira nyår ihop, jag undrar vad allas tankar är kring denna fina dag är?
Jag vill gärna vara med er allihop och hoppas ni vill spendera er kväll med mig och era "andra" kompisar
Jag har hittat ett ställe som ligger mitt i stan som fått en avbokning för nyår så just nu har vi alla möjligheter till att ordna en toppen kväll (Dock så bör vi passa på att boka denna asap.)
Lokalen tar minst 100 gäster och med lite snabb huvudräkning så får man bjudan 10 personer var/bc-tjej.
Om vi får ihop detta så får vi välkomstdrink, 3 rättersmiddag med dryck (2glas vin lr 2öl, kaffe samt 1 glas bubbel vid tolvslaget) samt lokal, musik, personal, städning. För endast 780 kr/per person!!! Vilket kap!!! Vi har lokalen från 19 -03 - perfekt tid för alla, dom som vill spinna vidare med efterfest kan styra detta och dom som vill bege sig hem får göra det... Kom igen nu brudar - Jag vet att ni vill!!!
Kolla runt lite och återkom omgående om detta låter som en superb über bra plan
Puss och Kram
Lillan
(längtar efter er! men bara lite;)

Kommentarer

  • helena säger:

    JAAAAA!!!

    2011-10-14 | 10:13:15

Kommentera inlägget här: