BC - live the dream

bc-tjejer det e grejer!

Kategori: Jobb

Håll i hatten... nu jävlar gör jag ett inlägg! long time, no nothing som jag brukar säga.
Tack för senast tjejer. Det var grymt trevligt! Bra krök också, det var ju tom en som spydde och det var inte igår. Like!
Så här i efterhand är jag nöjd med att vi valde att INTE lägga upp några bidler på FB klockan 23.någonting. Det hade vi garre ångrat dagen efter. Don't drink and FB.
Här kommer några av bilderna som inte klarade cencuren.
- Quieres massage??
- Hihi si senorita!
The list. Eller någons list. Själv kom jag inte så långt med min, eller så är jag inte så slampig som jag tror.
Hörrni! Vi måste ju ha jolbord i år igen! Jag kan gärna tänka mig att hosta hemma hos mig på söder igen om ni är sugna på det? Frågan är vilket datum som passar flest... Vore kul om Lillan har kommit hem. Lillan när kommer du hem? Och Lisa, hur länge kan du hålla tätt?
Pusselipuss!
/ Jorken

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Faaan d ser ut som ni hade d guld..lr d e klart ni hade! Hade velat vara där..men men d blir fler gånger.. JAAAA julbord, jag är på om det går att passa in med datum, jag kommer hen den 15/12 en torsdag tror jag d är.



    Pösss

    2011-10-20 | 06:31:01
  • helena säger:

    men när hände det här? tror att jag gick på tok för tidigt..

    2011-10-20 | 18:34:42
  • Anonym säger:

    Jag kan hålla mig till den 18e dec;) sen är d dags tycker jag!!! ;)

    2011-10-22 | 22:36:57

Kommentera inlägget här: