BC - live the dream

DEt var inte igår man bloggade här :/

Kategori: Jobb

Hej o HÅ! Gud va länge sen man bloggade här.. min egna tar min "blogg"tid, sen är det så att min kära son tar nästan all min tid. Inget ja klagar över dock.

I helgen ska visssa av er tjejer på SPA, är sååååå avis! fy vad underbart!" Ska nog unna mig ett eget hemma spa någon dag, jag fick ju saker till det av dig Lisa  efter ja fått Emil" SÅ det är nog dags snart :)

Solen skiner o det är fredag! Lovely!

Puss på er

 

//MAmmaJEn

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Bra där, hemma är mysigt:Underbara fantastiska Fredag!

    2011-03-11 | 15:13:17
  • helena säger:

    Ja, vi kan ordna hemma spa någon dag. Jag behöver oxå!

    2011-03-11 | 20:07:03
  • Lisa säger:

    Puss på dej!

    2011-03-12 | 11:28:30

Kommentera inlägget här: