BC - live the dream

Hej hallå!

Kategori: Jobb

HEj!

Gud vad dagarna går... imorgon är våran älskade prins 3 veckor... det är ju inte sant! är det verkligen 3 veckor sedan ja låg där på sös o hade så ont att ja trodde ja skulle tuppa av? ojoj.. ja dagarna bara går o går.. Inget namn har vi heller än, men tror det kommer ganska så snart...

idag ska vi ner till kommunen o skriva på pappapapper så Mattias äntligen blir pappa ..känns bra!

Hoppas ni alla mår bra o så... VI saknar er! Då ja fortfarande har ont i svanskotan o därmed inte kan köra bil tar ja mig inte så långt hemifrån som det ser ut nu... ge mig ut kommunalt med lillkillen känns inte så lockande nu när matning o så inte riktigt är som det ska... men ni ska veta att ni alltid är välkommna till oss så här i början när vi är ganska hemma"låsta"..Bara att slå en pling så att vi är hemma o inte har ngt annat planerat .. om inte så är NI MER ÄN VÄLKOMNA! lillkillena saknar sina tjejer!

å en rolig sak innan ja avslutar detta inlägg... Min storebror friade till sin Towe igår o hon sa jaaa!! så nu ska vi på brölllop snart! :)

Så underbart!!
Puss till er alla.

Kommentarer

  • helena säger:

    Herregud mammaJen! jag längtar så tills vi kan ses.. Du är världens finaste mamma med världens finaste son.. ooh shit nu bölar jag igen.. PuSS

    2011-01-18 | 15:42:24
  • L säger:

    Åååh wow..-vilken fin start på året..-kan det bli bättre för er?! Puss

    2011-01-18 | 19:13:48
  • Lillan säger:

    Längtar efter er med! Va roligt- grattis till brorsan

    2011-01-19 | 09:18:09

Kommentera inlägget här: