BC - live the dream

valhets och cellchock!

Kategori: Jobb

Drog till mamma mia i dag för att göra min trestegsraket i form av cellprov, p-piller och klampan. Fy fan vad jag höll på att lacka ur när jag kommer dit och dom säger att de inte kan göra cellprov. Men alltså kom igen! Jag har ju bokat en tid! Men det var tydligen ändrade rutiner och jag skulle bli tvungen att boka en ny tid i en galax långt långt borta.
.. Men turen var på min sida och det fanns en ledig läkare på Mamma mia som skrapade loss. Det var första gången jag gjorde gyn hos en kille, en äldre man var det. Han var helt ok och jag tror fan det stämmer att killar är mer försiktiga osv för att det blir en extra obekväm situation i och med att han är snubbe.
... Misslyckades däremot med att göra klamydiaprov, hade glömt att man inte fick pissa på morgonen.. Lyckades till och med pissa fem minuter innan jag gick in till barnmorskan så det fanns inte en droppe i sikte. Pucko.
.. Nu har jag iaf nya p-piller och är därmed säker från potentiella småmonster i ännu ett år.
På tal om monster! Hur mår alla mina fina tjejer?
Vilket jävla ös det är här på bloggen. Kul!
Såg ni debatten på 4an igår? Alltså Jenny Östergren... Mer opartisk programledare får man leta efter. Grejen är att jag vill gilla henne, men det går lixom inte när hon håller på sådär. Ska bli mycket intressant att se hur hon behandlar oppositionen i kväll.
Har alla bestämt sig för hur de ska rösta? Haha och såg ni den här? Orka stava fel på sitt eget partinamn när man annonserar. Jag ska lätt rösta på "Feminstiskt initatiativ" ahahahaa...
Jag måste för övrigt sluta tycka Maud är gullig. Det är nåt fel på mig.
Stay black chicas. / Yorken

Kommentarer

  • helena säger:

    Kanske är det lite bettan över henne?

    2010-09-15 | 21:09:18
  • jorken säger:

    haha ja det kanske det är!

    2010-09-16 | 09:52:02

Kommentera inlägget här: