BC - live the dream

Telefonlista från 1998 - kolla anteckningarna bredvid namnen!

Kategori: Jobb

Den till höger om Danne är fan roligast.. Först har jag skrivit snygg, sen strukit över det och skrivit hora, ändrat mig till skabbig och sen till bög, och till slut strukit över alla alternativ. Betyder det att jag tyckte han var ok efter det?
hahaa och bredvid nadja står det power???
ALLTSÅ!
OCH JAG HAR TYP TRE FULLA SIDOR MED SÅNT HÄR! sjukt kul... jag dör.. snälla ni måste leta upp era dagböcker! jag kissade typ på mig när jag läste skiten i går.
/ J

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Kikar in.. Hur var din helg? :)

    2010-09-27 | 09:01:06
    Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/
  • Lillan säger:

    A men du, va roligt, det ringer en klocka när jag ser dessa nummer....fy faan va roligt

    2010-09-27 | 09:12:59
  • helena säger:

    ha ha ha jag kommer inte ihåg att man var så där tokig..

    2010-09-27 | 11:47:19
  • hilda säger:

    kan du inte lägga upp den här på salong betongs så folk får se?? fast vem vet du kanske åker på spö? hahahahaha

    2010-09-29 | 15:09:20

Kommentera inlägget här: