BC - live the dream

Gym vs Pass..

Kategori: Jobb

Mhhm, tog mig i kragen efter en Lååång paus från att överhuvudtaget träna alls eller har väl dimpt in på gymmet lite då & då ( läs 2ggr på dom sista 3veckorna)

Men iaf igår på tbanan på väg hem så slog det mig det är tisdag och Pernilla kör Aerobics +, tänkte grymt jag ringer och kollar om det finns några pass - vem svarar jo din Kusse Lisa. Det fanna plats kvar så jag boka...

Efter 30 minuter hemma mellan jobb & träning så börja jag komma in i myszonen - rycker snabbt upp mig och åker till Högdalen.

Blir välkommnad med kommentaren  - det är många "gamla" här idag vi får se om ni hänger med detta pass är GRYMT tufft/snabbt... jaja tänker jag hur svårt kan det va...tjii fick jag Pernilla körde skiten ur mig och jag ver helt lost mestadels, men några steg satt *Great white * Passigore(vet ej stavning)mm. Det var sååå jävla kul och är über peppad på att få gå nästa vecka.

Och jag måste gott erkänna att jag inte ens blir hälften så andfådd/svettig/slut om jag går på gym som att köra en 1h pass med Pernilla the master of instructors. Och jaa jag tar i på gymet

Vill bara insperera någona tt gå och träna ett pass idag det var galet kul

Mvh Lårsträcks - Lillan

Kommentarer

  • hilda säger:

    lillan det låter hur kul som helst puss

    2010-09-29 | 15:06:42
  • helena säger:

    BRA där. vad kul det är när man kommer in i att det inte bara är jobbigt heller..Grymt ju!

    2010-09-29 | 16:11:19
  • jh säger:

    Åh, hon e ju min favvo. Jag vill också gå på det!! Du är så duktig! Puss

    2010-09-29 | 20:15:51

Kommentera inlägget här: