BC - live the dream

dagobok anno 1998

Kategori: Jobb

Nu när jag flyttstädar hittar jag en massa kul saker som gamla foton, brev osv... Och nyss hittade jag en dagbok från högstadiet. Herre gud vilket språk! Jag svor ju hela tiden - till och med när jag skrev dagbok! Och vilket drama det var hela tiden... Kommer ni ihåg det här?
Mars 1998
Lisa & Jenny lurade mig och Emma j igår. Alla som var hos Helle sa att Lisa hade knockat GK. Dom skrek åt varandra typ hora och grejer. Dom spelade asbra. Jag blev blåst.
Mina favoritradiostationer är: NRJ 105.1 och Power 106.3.
April 1998
Fyfan vad alla är lacka på Jessi och Hilda. Dom har ljugit för oss (BC) om något löjligt och pinsamt för dom. Dom sa att dom hade träffat några grabbar och fått deras nummer blabla. Sen hade de skrivit upp på lappar hur de "såg ut" för att inte glömma bort vad dom ljugit ihop!
Jag bryr mig inte så mycket. Men jag är lack på Jessi. I dag i skolan kom jag fram och sa till henna att jag inte va' sur eller nåt. Då dissa hon mig och frågade om jag hade skrivit "fitta" på hennes skåp. (Det var inte jag).
Nu ska jag sova. 
April 1998
Igår sov jag hos Madde. Vi och sandra skulle träffa några turkar inne vid T centralen. Vi träffade dom men dom var lite strange. Inne på plattan träffade vi Jafet och Gobbin. Dom skulle på fest i Skarpnäck. Det hände så jäkla mycket att jag inte orkar skriva allt! Men tillslut så hamnade vi i Rinkeby. Fett soft.
April 1998
Nu är det påsklov. Fan vad skönt, ingen skola imorn! Idag var vi på cafét och sen drog jag och Madde till gårn. Där höll Igor på och stöta på mig. Hon tog mig, eller vad ska jag säga?? Han drog mig intill sig och försökte kyssa mig Han e ju fan min polare! Och jag vill bara va polare med honom!
Igor ba: Så du dissar mig??
Jag ba: Ja det gör jag!
Igor ba: Du dissar mig??
Jag ba: JAA!
Sen blev han ledsen och lack och drog.
I dag var det fest i Hallunda (vid alby). Men smarta Madde glömde att ta med sin sökare. Sandra skulle ha ringt på den. Bravo! Jaja det kommer fler fester. Jag vill ha en mulatt nästa gång. Shit,f ett skoj! Mmmmmmulatt! Stavas mulatt med 2 L?
Juni 1998 (jag befinner mig på gotland med familjen)
Helle ska ha fest imorn sa Madde när jag pratade med henne ikväll. Helle håller på att bli kär i Ludde men han bara leker med henne. Jag ska säga det till Helle när jag kommer hem. Dom får säkert kul på festen. Ludde kanske kommer tillsammans med Erika Dalbjer. Hon är en jävla stropp, jag hoppas dom blir ihop. För när han dumpar henne  sen så kommer hon inte vara så jävla stroppig längre. Jävla subba!
Nä jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.. Om ni har några gamla dagböcker från den tiden kvar så snälla läs igenom dom. Det är sjukt kul!
/ korken

Kommentarer

  • hilda säger:

    HAHAHAHAHAHA alltså det här är det roligaste jag läst på länge..!!!

    2010-09-26 | 17:10:22
  • Lärkan säger:

    Hihihi sjuktkul att läsa och sjukt länge sen var det! Men det behöver inte betyda att vi e gamla..- ville bara understryka det! =)

    2010-09-26 | 20:26:21
  • helena säger:

    Ha ha ha fan vad kul, jag dör.

    2010-09-26 | 21:23:30
  • Lillan säger:

    Joyo detta är fantastiskt, du har gjort min måndag..wohhaaa TACK!

    2010-09-27 | 09:16:20
  • elin säger:

    hahaha! Fan va kul! Jag vet var mina dagböcker är, men jag vågar inte läsa, skäms ihjäl. Det är jobbigt!

    2010-09-27 | 20:05:32

Kommentera inlägget här: