BC - live the dream

Lägenheten.

Kategori: Jobb

Fick nycklarna till nya lyan igår..känns hur bra som helst:) Såå skönt och slippa kånka väskor med hela J**la munderingen fram och tillbaka -vilket resulterar i öm rygg, trötthet och irritation osv. ( Kan göra iaf)

Åkte och kika på lyan som man nästan har glömt bort lite hur den såg ut då man var inne i den kanske 20-min på visningen och sen inte har sett den på riktigt förrens igår igen.

Däremot så är den MER sliten än vad jag har fantiserat om ... är riktigt duktig på att måla upp shablon bilder har jag upptäckt - kanske något som ni redan fastslagit för länge sen men som är en ny upptäckt för mig själv

Detta resulterar iaf i att det ska målas om i alla rum och att detta kommer göras lite pö om pö så planen känns stabil,,eller? Vi får väl se:) Har en handlingskraftig karl tack och lov

Imorrn bär det av iaf, flyttlasset sätter igång klockan 10 på morgonen så om ni känner er manade och peppade på att komma förbi och bära eller bara heja på resten som bär så är ni varmt välkomna,

Puss på er fina tjejer, det är fredag idag och det känns great

Kram Lillan

Kommentarer

  • jh säger:

    Man är liksom lite i en annan värld på visningen så man ser inte alla skavanker. Men som sagt, lite färg kan göra underverk.



    Jag var tvungen att ta ledigt från jobbet för att ta Milton imorgon, Christer ska ut och skjuta på sina polare eller nåt. Men jag hör av mig om jag kanske glider förbi på något sätt för att kolla in lyan! Puss på dig! Hoppas du har packat allt nu...

    2010-10-15 | 11:09:39
  • Lillan säger:

    Packat...!! Jag ska jobba på den lilla detaljen ikväll/natt.



    Det är klart ni ska komma förbi och kika om det går:)

    2010-10-15 | 15:31:43
  • helena säger:

    vad spännande stumpan!

    Jag jobbar på lördag men kommer gärna förbi på söndag eller måndag!

    puss

    2010-10-15 | 19:49:50
  • jorken säger:

    dude jag visste inte ens att du flyttade förrän helle sa det i lördags, eller när det nu va. annars hade jag hjälp till. (jo det hade jag faktiskt!) sjukt det där med lägenhetsköp, det är verkligen så att man glömmer hur skiten ser ut. 10 minuter på visningen och sen hostar man upp miljonerna, hur sjukt är inte det?? sjukt.

    2010-10-17 | 20:47:13
  • Lillan säger:

    Det är helt sjukt.. hur var det i lördags på malmen?

    2010-10-18 | 10:06:47

Kommentera inlägget här: