BC - live the dream

En liten gåta...

Kategori: Jobb

Mina händer är torra som grus, jag är skitig som ingen annan, jag sitter i skiten, bokstavligt!
Vem är jag?
Svar: Jessica


Asså vilket helvete det är att göra om hemma alltså. Har damm i hela lyan och alla kläder jag äger är typ ljusbuna. Nu har jag precis avnjutit en väldigt ogod soppa och väntar på att få käka mitt godis. Jag vill helst inte starta med det innan maten har lagt sig för då kommer jag må illa direkt och bara få ner kanske 4 st bitar.
Imorgon är det jobb som gäller och sen ska jag försöka få hit min far för att hjälpa mig att bära in sängen i sovrummet, matbordet i matrummet och så. Min käre sambo har flytt stan och lämnat mig med en soptipp till hem där alla möbler står i vadagsrummet. Blir till att sova på soffan inatt. Så himla oskönt!



Har även haft en tragisk bilkörningsvecka. Jag har konstaterat (för 54:e gången) att jag är urusel på att hitta. Jag hittar ingenstans. Det är något med mitt minne...Det fungerar inte. Jag vill ha en egen liten bil som är lätt att parkera och har en gps spom kör själv...

Äh, nu måste jag smörja in mina händer för det är katastrof!
Puss på er!
/JH

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hihihihi du är så rolig. menar du att du arbetar ensam utan karl? attans. puss

    2010-10-01 | 22:40:16
  • helena säger:

    hoppas det blev fint iaf.

    Det är bara att köra och köra sen är det din stad och dina vägar!

    2010-10-02 | 16:35:48
  • Lillan säger:

    Men hjärtat,, åh fyy vad jobbigt. Ogillar damm väldigt mycket - ocharmigt påhitt.



    Jag är oxå dålig på att hitta, men som Helle skriver det e ba å köör å köör å köör:)

    2010-10-02 | 17:14:12
  • jh säger:

    Jag har klarat mig utan karl i hur många år som helst så det är inga problem. Förstår inte riktigt vad deras funktion är ibland?

    2010-10-02 | 19:09:25
  • Fröken Lisa säger:

    Gumman, alla har någon begåvning resten måste man träna på för att bli skicklig!! Repetera, öva och träna så kommer du va skickligast på gatan =) Värme till dig

    2010-10-02 | 20:29:13
  • jorken säger:

    tack jessi att du skrev nåt annars hade jag blivit tvungen att göra det. hihihi hur ska man klara sig utan en karl? =)

    2010-10-03 | 17:33:37

Kommentera inlägget här: