BC - live the dream

Electrify me!

Kategori: Jobb

Tja tjejer!
På lördag har min kollega Fredrik (som många av er träffade på midsommar) klubb på Scandic Malmen! Följ med ni som vill, och vafan, ta med era karlar eller vad som helst om ni känner för det! Super inte era killar nåt eller? Man ser dom ju aldrig.
Hur som helst, lördag på Malmen för dom som vill! Det är tydligen nån electroklubb, jag fattar ingenting. Enligt Fredrik betyder det att dom kommer spela Robyns skiva var tionde minut ungefär. Eller det sa han inte, men det är min tolkning.
/ Jork

Kommentarer

  • helena säger:

    i´m a working girl men jag kanske kommer förbi efter..

    2010-10-14 | 18:38:51
  • Lillan säger:

    Hej fina, jag är mitt i flytten... drick en pepparrotsdrink för mig

    2010-10-15 | 15:53:33
  • helena säger:

    pepparotdrink!? är det som ingefära?

    2010-10-15 | 19:50:40

Kommentera inlägget här: