BC - live the dream

Nu är jag...

Kategori: Jobb

...HUNGRIG!

Vad kul det ska bli att se er!
Jag försöker plugga till tentan nu så jag kan gå in helhjärtat imorgon men jag hittar hela tiden andra saker att göra. Diska, sudda bort saker som jag skrivit fel i min kalender, smörja in händerna, rensa skafferiet osv...
Men skitsamma, det är sociologi så det är bara att hitta på egentligen, allt är ju typ rätt! Bara jag kan förklara det på ett fififigt sätt.

Har ruskig ångest för min praktik också. Var på intervju på Klarna idag. Sjukt bra företag som expanderas med högsta hastighet. Men vad fasikes ska lilla jag göra där? Funderar på att plugga hela livet så slipper man oroa sig för sånt... Nu vet jag knappt vad jag vill göra heller. Går på en del intervjuer fast på helt olika företag...Hahaha blir så trött. Va fan vill jag?

Nu ska jag faktiskt studera lite. Ska bara sätta på mig ett par vantar för det är sjukt kallt här hemma .

Puss och kram!
JH

Kommentarer

  • jorken säger:

    jag har också vantar på mig hemma ibland. #hemlis

    2010-11-17 | 20:04:39
  • helena säger:

    plugga plugga plugga

    2010-11-18 | 11:26:38

Kommentera inlägget här: