BC - live the dream

jag är så sjuuuuuuuuk

Kategori: Jobb

jag är så sjuuuuuuuuuuuuk!
har verkligen fått hålla mig för att inte göra en massa jävla statusuppdateringar på FB om att jag är så sjuk. Men nu kan jag inte hålla mig längre. jag är så sjuuuuuuuuuuuuk!
fysiskt alltså.
psykiskt också kanske, men det var inte det jag syftade på den här gången.
jag kan inte äta. jag kan inte svälja. och man måste tydligen dricka vatten för att bli frisk, men det gör ju så ooooooont!
maaaammmmmmmmmmmaaaaaaaaaa!
/ ynklig

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Veme sjuk? Stakare

    2010-11-11 | 17:01:56
  • helena säger:

    oj oj oj.. jag är ledig ska jag komma med soppa eller nått?

    2010-11-11 | 19:00:33
  • jorken säger:

    det var jag, el jorko som var sjuk. men nu är jag frisk - like a baaawz!

    2010-11-12 | 18:06:28

Kommentera inlägget här: