BC - live the dream

God jul motherfuckers!

Kategori: Jobb

Shit jag har varit riktigt inaktiv idag på jobbet.. Tror jag.. Eller jag har gjort en hel del, men ser lixom inget resultat idag och då känns det som att jag inte har gjort något!
Den 21 är det julbord med jobbet. Först skulle det inte bli något, men efter att det rörts om lite i julgröten klämdes det fram ett bord. Ska bli riktigt kul med ett julbord med jobbet, skönt att det är så nära jul också. Like!
Men innan det har ju vi vårt julbord! För att fräscha upp ert dåliga minne så är det 17 december som gäller! Jag räknar med att alla kommer om dom inte har nyfödda bebisar att ta hand om. Om du har andra planer så säg till nu, helst igår.
Well om vi skulle ta och dela upp det här med maten lite. Fy fan, fattar ni hur förstörd jag skulle vara när ni kom över om jag försökt laga köttbullar, skinka, jansson och allt innan? Jag skulle vara ett vrak och ta ut det på er.
Hur som helst. Jag står för allt (inklusive nubbe) förutom följande som vi kan dela upp internt:
- Jansson
- Köttbullar
- Skinka
- Sill & lax
Låter detta ok?
Om någon har ett julklappsupplägg uppmanar jag den att träda fram med ett konkret förslag asap. FYI så kommer  jag köpa min julklapp i London, det kommer antagligen bli strumpor.
Och så en jullåt på det! (Inte mariah. Låt inte snögubben lura er) http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk
Mvh, Johanna

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Faan va nice, jag kan ta sill & Lax om ingen annan vill ta det då göör jag någe annat, självklart ska vi ha klappar - Jessie hade ett bra förslag, vi kan köpa paket som vi lägger i en säck och så får man dra klappen ur säcken. Eller så lottas d på awén på fredag? Eller så kör vi norsk julafton och "slår tärning" om klapparna

    2010-12-01 | 09:14:25
  • helena säger:

    julmys..

    jag kan ta köttbullar..

    2010-12-01 | 10:21:45
  • jorken säger:

    ok det är vilket som.. jag tycker iof det är roligare om man får veta vem man köper till så man kan vara lite rulig. men jag kommer köpa strumpor i vilket fall som helst. så nu kör vi, 100 spänn eller så, köp på!

    2010-12-01 | 13:36:16
  • elin säger:

    jag är tråkig och röstar mot julklappar

    2010-12-03 | 10:16:19
  • helena säger:

    Äh Elin tråkmans! Du behöver inte vara med om du inte vill men vi har en jätte rolig lek på gång!

    2010-12-05 | 14:47:06

Kommentera inlägget här: