BC - live the dream

Dagens...

Kategori: Jobb

Köpte en bh nyligen då jag inte har någon som sitter som den ska. Elin tipsade om en på Lindex.....dock blev det en annan....

En vit, skön utanbygel-bh. Assoft att glida runt i. Jag har upptäckt att det är någon konstig design på den men inte haft tid att reflektera över de konstiga tygbitarna. Och idag, efter duschen så skulle jag sätta på mig bh:n. Då ramlar ena bandet av.....och kupan följer med...Jag inser då att jag gått och köpt mig en jäkla amningsbh! Haha så jäkla roligt och så jäkla korkat. Nästan lite sjukt...

Aja, jag tänker fortsätta använda den, den är ju råskön. Om man behöver dra fram ena bröstet vid något sammanhang är den ju perfekt!

Väldigt festligt!

/IJH

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Hahaha, mitt första morgonskratt tackar jag för, fina du!

    2010-11-23 | 08:53:32
  • elin säger:

    grymt för dig som gillar att visa dina tillgångar!! Så mitt bhtips dög inte?

    2010-11-23 | 16:01:51
  • jh säger:

    jag provade fel storlek och jag orkade inte gå och byta för att gå in o prova igen

    2010-11-23 | 22:00:11
  • emmet säger:

    Hahaha..Klockrent!

    2010-11-24 | 20:37:13
  • hil säger:

    hahaha...är ju inte inne här på bloggen så mkt men det här var ju riktigt skoj och en typisk JH-grej! Puss

    2010-12-03 | 22:47:14

Kommentera inlägget här: