BC - live the dream

Konsert

Kategori: Jobb

Den 23 maj är det dags för Jessica och Emma m fl att sjunga ut i Berwaldhallen!
Ni som vill komma behöver sätta in 120 kr på Jessicas konto. Meddela gärna när ni gjort det så vet vi vilka vi ska köpa biljetter till på tisdag.


Är det inte underbart?





Hon är ju för gullig! Helt seriöst! Det kommer bli grymt!
Jag kan ge er en försmak på några av låtarna vi kommer lira

Across the universe
Sånt är livet
Några låtar med Uno Svenningsson som är hemliga (för att göra det hela lite mer spännande)
I´ve got a feeling
Viva la vida
Shoreline
Macarena MED DANS

Liten aptitretare där. Men som sagt. Vi kommer köpa biljetterna på tisdag. Vore kul om någon vill komma och kolla. Pengarna går oavkortat till Stadsmissionen öronmärkt barn och ungdom!

Just do it! som nike skulle säga...

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag kommer. och jag kommer filma allting och sälja på blocket. pengarna går oavkortat till johanna.

    2010-05-06 | 13:09:38
  • elin säger:

    jag kommer, sätter in pengar p ditt konto under helgen

    2010-05-06 | 17:24:44
  • Lillan säger:

    Rälna med mig.

    2010-05-07 | 09:54:57
  • Lisa Fisa säger:

    Jag kommer=)

    2010-05-07 | 10:26:59

Kommentera inlägget här: