BC - live the dream

jag är kär!

Kategori: Jobb

Har sprungit runt på en massa visningar i dag. Och i dag testade jag en annan del av söder, borta vid långholmen. har varit lite anti för att jag tycker att det är lite off. Men nu är jag helt kär, det är så jävla mysigt där borta! hur lugnt och skönt som helst. massa vatten och jäkligt soft helt enkelt.
Var på en visning på en tvåa med balkong och plats för badkar, vilket ju är jävligt viktigt för mig. Men jag hade inget måttband, så ska dra dit imorn och båtta för badkar. borde gå. skitfin hur som helst, jätteljus och amssa fönster, hörnlägenhet med utsikt mot långholmen och vattnet. mellanstor balkong med plats för en stor stark. nyrenoverat kök, och ja. Grym lägenhet helt enkelt! Får se om budgivningen spårar ur. Jag tänkte iaf hoppa på och se hur det går. utgpris 1,9 milj vilket är lite mkt, men det var rätt lite folk på visningen så vi får se.
här är några bilder, första är utsikt från ballen.
kök & vardagsrum. sovrum ligger in till vänster från vardagsrummet.
sovrum:
badrum:
alltså jag vill verkligen inte flytta från söder. satt och tänkte på det, och neeej jag vill inte! så nu gäller det att hitta en lya man har råd med, som är tillräckligt stor och kärleksfull här på söder.
/ jork

Kommentarer

  • helena säger:

    ser ju grymt ut. Jag gillar långholmen det är mysigt!

    2010-05-16 | 21:15:37
  • Lillan säger:

    Ser fantastiskt ut, jävligt snygg och clean, det är även bara ett stenkast från världens bästa bakis restaurang DÄRMEDPASTA!!!!! Lycka till

    2010-05-17 | 11:34:18
  • Lärkan säger:

    Nice!

    2010-05-17 | 20:05:50

Kommentera inlägget här: