BC - live the dream

it's like this and like that and like this

Kategori: Jobb

Tjoho!
Körde med min PT i morse. Känns helt sjukt att säga så "min PT". Fy fan vad töntigt. Eller lite overkill kanske jag vet inte. Det känns lite osvenskt. Men å andra sidan är det sjukt kul! Det är så jäkla bra att träna med PT!
Var lite orolig för att det skulle gå åt hell, för jag har haft sån sjuk träningsvärk sen vi körde i tisdags. Mina ben har varit en katastrof. Men det gick bra, vi körde en massa axlar. Vi har ju som sagt som mål att jag ska orka göra ett gäng riktiga chins. Ni vet sånna där när man hänger helt slappt och drar upp sin egen kroppsvikt. Sjukt jobbigt. SJUKT.
Därför kör vi en massa axlar.
Jag har däremot inte orkar träna någonting utöver våra pass vilket han tycker att jag borde. Men jaja.
I dag fick jag även veta att han tydligen är från Linköping. Där ser man! Från en liten by/stad/håla som heter Vikingstad, och det sjuka är att jag faktiskt har varit där. Var där på nåt jobb när jag jobbade på Extra, kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om. tror vi leta kändis lookalikes.
Har känt mig lite overksam den här veckan på jobbet. Får inte till det.
Var på banken i dag och pratade lån. Nu ska jag börja buda lite tänkte jag. Ska kolla på den här på söndag: http://www.hemnet.se/beskrivning/659908
Den lär däremot sticka iväg lite väl långt för min smak, men det känns helt perfekt! Jag älskar bastugatan. Så jävla fet gata, och kolla utsikten! Oh my gaga!
Ses i kväll alla smågagor.
/ Jork

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Vilken Jäääääla lya. Hur går det?

    Faan en PT asså det hade inte varit pjåkigt och ha en som pushar en till det yttersta ( eller e den bilden alldeless för americano kanske) Chins!!!? Grymt bra mål...

    2010-05-10 | 11:23:41

Kommentera inlägget här: