BC - live the dream

Hello

Kategori: Jobb

Här sitter jag på jobbet och längtar efter er!
Invigde ni rosé i parken igår, eller?
Jag är ledig på måndag om någon kan och vill ses lite. Sen så är det väl högtid att ses på tisdag!? Fan förra veckan satt jag med karln och kolla desperata och cougar town. Inte samma sak riktigt, plus att han inte bjöd på någon kaka. Kom och häng lite hemma hos oss om ni vill idag eller en annan dag. Vi grillar! Ni vet att ni alltid är välkomna.
Jag är ledig i kväll oxå om någon vill ha lite söndagshäng, kanske en promenad.

Puss och kram

Helena eleonor

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Hej fina. Va fick du ingen kaka, vilken karl:) Kan tyvärr inte idag ska hem till päronen, men kanske imorrn efter mitt å Jessas ww möte:) kram

    2010-05-16 | 10:21:00
  • jorken säger:

    tjohobro! ska måtta lgh imorn, får se hur det blir med DH på tis. helle, garbos på fredag när jessi fyller år! yihaa!

    2010-05-16 | 16:07:54
  • helena säger:

    Jaa men det låter fett!

    2010-05-16 | 21:14:49
  • jh säger:

    vad hände med dig igår? skulle inte du komma?

    2010-05-16 | 23:49:58

Kommentera inlägget här: