BC - live the dream

För varenda unge

Kategori: Jobb

Nu har jag och Christer blivit världsföräldrar. Det är ju gala För varenda unge på Tv4. Det var så sorgligt så jag var tvungen. Och det är fakstisk inte mycket pengar det handlar om. Även om vi tyckte det på lille Defarus tid.

Om ni vill kan ni också bli: http://www.unicef.se/varldsforalder/bli-varldsforalder



För övrigt så skulle jag precis poppa popcorn. Så gick det inte. Det poppade liksom inte. Det var som att majskornen smälte fast i kastrullen. Så kom det en massa rök och grejer. Det blev inga popcorn. Det var säkert Gud som sa till på skarpen. Nu är det slut med allt snask, Jessica! Jag tror det. Synd för honom att jag hade nachochips hemma.

Hej då!
Ha en trevlig vecka!

Puss och kram
/Jessica

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Detta är stort. Faan va duktiga ni är!

    2010-05-03 | 08:58:29
  • helena säger:

    puss ha en bra vecka du med

    2010-05-03 | 21:25:43

Kommentera inlägget här: