BC - live the dream

8 saker som bekräftar att jag är "old"

Kategori: Jobb

* Min rynka mellan ögonbrynen är fortfarande kvar när jag inte rynkar mig. Den är liksom fast för alltid!

* Jag är för gammal för att inte tjäna pengar! Jag behöver lägga pengar på dyra krämer som föryngrar och tar bort.

* Blir lite irriterad över att det är bara är kids som deltar i melodifestivalen! Vad hände med Kicki, Bettan och Lotta?

* Det kommer ljud från mig varje gång jag sätter mig eller reser mig!

* Mina porer har blivit minst ½ mm djupare. Och det är mycket när det kommer till fejset!

* Jag skäms lite över mina gamla inlägg i denna blogg och hoppas att folk aldrig hittar hit! ( Med det sagt, ge inte ut adressen till någon)

* Muttrar för mig själv när folk inte flyttar sig på gatan! Tittar argt på folk som inte gör som man ska i det offentliga (inte på ett tonårssätt utan på ett tantsätt)

* De som är under 23 är oftast riktigt omogna! Iaf de som jag tänker på!



Det finns säkert 100 saker att fylla på med! Gör det ni! Ni är ju fan lika gamla, era kärringar!!

JH

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Ahha, fantastiskt inlägg, tack för ett gott skratt

    2010-03-15 | 09:26:34
  • johanna säger:

    tydligast för mig är nog min röv. den ser för jävlig ut jämfört med the glory days. och ännu ett tecken är att jag inte orkar göra någonting åt det - jag är too old.

    2010-03-15 | 12:07:01

Kommentera inlägget här: