BC - live the dream

Viva las Vegas!

Kategori: Jobb

Jävlar skit! Nu börjar det bli riktigt brännhett. Fattar inte att jag åker i morgon. Fy helvete vad sjukt det kommer bli!
Och ursäkta för att jag svär så jävla mycket men jag kan lixom inte koncentrera mig på att hitta orden.
Orkar inte skriva någon lista på vem som får vad om jag skulle dö på något sätt, så ni kan väl bara kolla tidigare version om det skulle ske en olycka.
Tack för midsommar, det var grymt! Trist att det är över, men samtidigt är man redo för någonting nytt. Eller kanske inte. Jag vet inte, så kände jag innan iaf. Nu när det är över känns det skittrist att vi inte kommer vara på Ellas land något mer. Om inte Robin köper det vill säga, yeah right.
Tillbaka till Vegas. Vi ska bo på MGM grand som ligger där mitt på the strip, se nedan.
För att försöka hålla bråket på ett minimum har jag bestämt mig för att försöka bry mig så lite som möjligt, se exempel på dialog nedan.
Adam: Ska vi åka genom hela Phoenix på vägen till Vegas, trots att det ligger åt hell?
Gamla Johanna: MEN FÖR I HELVETE ÄR DU HELT DUM I HUVUDET JAG HAR JU SAGT ATT VI INTE SKA ÅKA DEN VÄGEN. FAAAAAAN!
Adam: Ska vi åka genom Phoenix på vägen till Vegas, trots att det ligger åt hell?
Nya Johanna: Ok.
A shit, wish me luck. Måste ändå säga att det känns som att Adam bjudit till de senaste dagarna och försökt kompromissa. Det uppskattas och jag ska göra detsamma.
Puss i luskan tjejer och var inte förvånade om jag kommer hem gift! Inte med Adam eller Robin dock.
/ Jork

Kommentarer

  • helena säger:

    Ha det fett nu snygging!

    2010-06-28 | 17:18:42
  • jh säger:

    Ta det lugnt och ha det riktigt grymt! Njut av semestern! Puss

    2010-06-29 | 10:20:33
  • jen säger:

    ha det så jävla bra nu! njut i njut!

    2010-06-29 | 13:18:38
  • Lillan säger:

    Åhh nice e sååå AVUNDSJUK, men det är du värd. Ha det bäst här är 3 saker jag vill du ska ha i tanken jämt!!! Sprita,Sexa och Spela!!!!

    Och om du gifter dig får du faan skicka ett kort på klänningen ( det måste man ha på sig om man gifter sig, det vet du) Pöss på re

    2010-06-29 | 14:56:34
  • elin säger:

    GRYMT kommer ni ha!! Gift dig inte, här hemma väntar han på BGs!

    2010-06-29 | 21:40:37

Kommentera inlägget här: