BC - live the dream

Sjung om studentens...

Kategori: Jobb

Asså jag sitter här framför datorn, tårögd. Viktor Rydbergs gymnasium har precis sprungit ut och en lastbil full med kids åkte precis förbi. Jag dööööööör! Fan vad kul det var. Lite längre fram stod en lastbil där alla var på väg upp på flaket. Haha kommer ihåg den stunden, jag kom faan knappt upp. Hade ju jeanskjol och den var lite svår att sära i.
Det är tamefasikes en av mina lyckligaste dagar! Skulle lätt pröjsa pengar för att få göra om allt igen och ha samma känsla i kroppen.
JH

Kommentarer

  • LR säger:

    Jag grät här om dagen (en känslig morgon tydligen) när jag såg några kids i studentkläder, de sprang mot varandra och skrek av lycka...den känslan är speciell inom en och det var sååå fint!

    2010-06-10 | 21:20:15
  • jh säger:

    Det gjorde jag meeee. Imorse vid Vasaparken... Wow!

    2010-06-10 | 21:23:57

Kommentera inlägget här: