BC - live the dream

gilla gilla gilla

Kategori: Jobb

I går kväll fick vi upp en gillapuff bredvid sökknappen på Blocket. Sen dess har vi fått 400 nya personer som gillar oss, så himla kul! Ser fram emot att se det explodera i helgen!
Och om ni inte har gillat Blocket än, så gilla!
Vill ni höra en sjuk grej? Jag träffade en snubbe från montreal på gotland för ett par år sedan. vi bytte nummer och har inte hört så mkt sedan dess men jag har honom på fejan. han är en sån där person som reser hela tiden och verkligen lever livet, kör F1, flygplan och allt möjligt.
så jag maila honom på FB igår för att fråga om lite tips för las vegas. och då säger han att han ska dit ungefär samtidigt som mig! vad är oddsen?? fast han åker den 28 juni, vi kommer den 29 juni. Men nu snacka han om att ta några dagar extra, what the hell lixom. Det vore sjukt kul i sånna fall, han verkar ha koll på läget.
nej nu måste jag till jobbet.
jag är btw sjukt taggad på midsommar! idag visar klart.se 25 GRADER OCH SOL!!! snälllllaaaaa!
puss jork

Kommentarer


Kommentera inlägget här: