BC - live the dream

Fredagsfirande!

Kategori: Jobb

 Hello bruds! Jag tycker att vi borde kolla in sthlm LOVE. jag skulle gärna gå till strömparterren på fredag om ni har lust. Det händer ju hur mycket som helst i stan just nu. Carola ska sjunga på fredag kl. 22 oxå för er som är interesserande (och det är GRATIS). Frågan är om vi ska ses i någon park och grilla på fredag eller hemma hos mig. Eller om vi ska gå och käka (de som vill kan äta eller så dricker man bara vatten, öl, drinkar eller vad man vill).

pussar/
H


 
Premiär Strömparterren: Klubb | Premiär för Strömparterren: Klubb! Första kvällen av flera där över 70 DJ:s och artister står på, bakom och under scenen.

Kommentarer

  • johanna säger:

    Strömparterren låter skitkul, jag kollar gärna in love sthlm om det är ok väder. man måste ju passa på när det för en gångs skull händer någonting i stan. jag tycker vi kör en park i stan om det är ok väder, sen glider vi bara vidare. det är så jävla mycket som händer i stan nu!

    2010-06-09 | 09:04:51
  • jh säger:

    Jag hänger på vad än du och Lillan bestämmer.

    Har dock hört att det ska regna på fredag!

    Hej svejs

    2010-06-09 | 10:23:24
  • helena säger:

    nice bajs

    2010-06-09 | 15:40:06
  • elin säger:

    det låter perfa! Jag vill också kolla den klubben

    2010-06-09 | 18:47:12

Kommentera inlägget här: