BC - live the dream

SNAAART semester!

Kategori: Jobb

Hej mina Fina brudar!

Det är ju många av er som är på semester dom flesta tror jag och sen är det vi som fortfarande jobbar(inteallsbitter)
Jag tänkte iaf att vi kunde styra en grill i sturpen nästa vecka typ ons eller torsdag jag har hört att huset är till låns en kväll annars tror jag nog vi får låna huset ändå.
Det var sjukt länge sen vi alla hänge typ ja kanske när vi var hemma hos Helle och firade våra födelsedagar..!!!!!nääää skäms kan det vara så länge sen...Ja jag saknar er grymt mycket iaf så vad sägs?

Kram Lillan

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Vette tusan vad som hände med texten, ahhaa

    2010-07-28 | 09:38:01
  • jen säger:

    såklart vi ska! trevligt! saknar er ... puss

    2010-07-31 | 10:26:44

Kommentera inlägget här: