BC - live the dream

Hallå mina tjejer!

Kategori: Jobb

God fortsättning på er alla! Det ska bli härligt att se alla igen! Det var ett tag sen sist. Här kommer lite bilder från trippen.....



Vi åkte med den till vänster.....



Jag sitter och petar i näsan eller nåt på en taxibåt i St Maarten.....



Båtar



Poserar på båten.....



Vi är turister så vi vinkar glatt till människorna på andra båten när vi åker iväg...



Jag ser galen ut på restaurangen....



Badpaus på Antigua....



En sann krigare som kör båten...



DA BOAT!!



Gifta!!!



Tree top canopy- tur i regnskogen....



Julafton



Hur schysst horseback som helst...



Grymmaste kartläsaren ever!!!



Miami beach



Djuphavsfiske



Fiskgänget! Jag, Chrille, Cmamma, Cpappa, Ckusin, Ckusins tjej, Jay (fiskaren)



Sista middagen vid south beach... Röd o glad...



och till sist...... ( Vi såg han som pratar, rakade ni vet, kommer inte ihåg vad han heter)

Syns snart!!!   Tiden på söndag är 11.30 för er som tackat ja!

Puss o kram // JH

Kommentarer

  • hildur säger:

    åh va mysigt va fin du är..och christer med! Hoppas du haft det riktigt fint, så tråkigt att vi missade varandra, men puss och kram Ni är välkomna när ni vill!! Det vore så mysigt att se ditt glada fejs här!!

    2010-01-11 | 23:05:58
  • johanna säger:

    jag kommer, om jag inte har sagt det! jerra, du ser ju riktigt hemma ut på hästryggen. vilken jävla resa ni gjorde, grymt!

    2010-01-12 | 08:14:58
  • Lillan säger:

    Åh det ser ut som ni haft det riktigt bra, längtar tills på söndag då du måste berätta om detta lilla äventyr

    2010-01-13 | 09:41:10

Kommentera inlägget här: