BC - live the dream

Varför kommer semlor alltid 2 & 2?

Kategori: Jobb

Grattis på semmeldagen eller va fan man nu säger! Jag blir så trött! Verför levereras semlor alltid i 2-pack?
Fine om man går och köper på ett bageri. Då kan man ju köpa per styck.
Gled ner till Ica nere på hörnan, som för övrigt är världens mest dyra skitaffär. Ville ha en liten/stor semla till kaffet. Nej, det går inte för dom ligger redan 2 och 2! Men om jag bara vill ha en då?! 
För övrigt så kostade ica-semlorna 30 kr! Ett jävla rån!

Nu har jag ätit en! Mår lite illa! Men jag VET att om nån timme eller två så kommer jag trycka i mig den andra också! För precis så gick det till förra gången!

Här är skiten.....


Känner mig redan sugen på nummer 2....

Jessica

Kommentarer

  • elin säger:

    jag ska baka egna idag! Men dom är små, då får man äta två..eller?

    2010-02-16 | 17:43:24
  • Anonym säger:

    vägra dela med dig eller?

    2010-02-16 | 20:35:07
  • Anonym säger:

    jag delar med mig, det är bara att komma till farsta så får man en FETT god semla!

    2010-02-17 | 15:11:13
  • johanna säger:

    jag åt semla i dag på jobbet, och som jag misstänkte blev det en bra dag! vad lär vi oss av det här? säg aldrig nej till semla!

    2010-02-19 | 16:53:41

Kommentera inlägget här: