BC - live the dream

soffpotatis med massa pluppar...

Kategori: Jobb

Fett onajs när allt jag skrivit försvann.. jag kopierade allt men det verkade inte finnas kvar i minnet...

Hur som.. Sitter med datorn i knät och ska strax ta mig an en bok om sociala medier! Har hört att den inte är så givande och det gör det hela mindre lockande!

Igår körde jag o Chrille Tv-spel på kvällen! Uncharted 2! Den är grym... Vi körde igenom ettan förra våren... Så vi köpte tvåan i Miami! Tiden går så jäkla fort när man sitter och kör. Vi delade på en fet ostkaka också så jag känner att jag borde röra på fläsket men ni vet.....

Ikväll ska jag gå och se "Singing in the rain" på Oscarsteatern. En i klassen jobbar där så hon fixade gratisbiljetter till oss. Så jag tror att det blir typ halva klassen som kommer. Hoppas jag inte kissar på mig.... Det skulle vara så typiskt...

Det känns som att det är grymt mycket inbokat nu. Jag har börjat använda min kalender i mobilen och det är små pluppar överallt ( plupparna är saker som är inbokade ).
Det är iof ganska mkt jobbpluppar... Men jag har bokat in en massa fikor med folk... Ni vet såna där " Asså, nu måste vi verkligen ses"!  Så det är ju bra att få såna gjorda!

Nej, nu ska jag rensa kylskåpet och sen läsa!!! Det blir verkligen tajt med träningen... Så jag måste nog skjuta upp den :)

Syns på lördag om inte förr...
Jessica Pessica Lingonskrutt!!!

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag skulle kunna tänka mig en sån där "nu måste vi verkligen ses-fika"

    2010-02-11 | 16:44:42

Kommentera inlägget här: