BC - live the dream

känner inte för att sälja mig idag...

Kategori: Jobb

Nu är kl 10 och jag väntar på att få traska iväg till skolan... Inte det att jag råååser fram emot det men jag väntar liksom, ni vet. I em har vi personlig försäljning med videofilmning. Det är ganska okul. Lugnt med kameran men rätt tråkigt med försäljning. Aja

Gick upp och kollade hockeyn imorse. Fett bra! Men jag börjar bli trött igen. Får bli en tidig kväll utan Lost!

Nu skiner solen in på mig. Synd att det är så attans kallt annars hade man kunnat traska ut på en promenix innan studierna. Nu ska jag tvätta händerna och klä på mig!

Morsning!
JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag blev också sugen på att promenera till jobbet i dag. men sen såg jag att det var -19 och då blev det lixom inget.

    2010-02-22 | 13:30:37

Kommentera inlägget här: