BC - live the dream

En dag i mitt liv...

Kategori: Jobb

Igår var det fett kul på kören! Eller hur, Emma! Det där är verkligen min grej! Och jag ääääälskar Caroline af Ugglas! Jag ska börja dyrka henne på nå sätt...
Men min hals börjar paja... Har druckit te som en tok men det går inte över.. Ska ringa Caroline och kolla vad hon rekommenderar!

Har precis läst lite bloggar på mama.nu! Har suttit här i min ensamhet och råbölat! Har verkligen hulkat! Det var rätt skönt! Men jag är så jäkla känslig. Bölar åt allting! Vet inte vad det beror på!

I helgen ska jag på turkiskt bröllop! Va fan har man på sig? Och man ska tydligen helst ge guld i presenter!
Va fan! Aja, det där får Christer fixa! Men han kommer säkert vara ute i sista sekunden och sånt gillar inte jag..

Tänkte lägga upp en bild på mitt söndergråtna fejs först men så ångrade jag mig!

Jag lägger upp den här istället!



Ja! Ni ser rätt! Det är en gigantisk porslinspanter som min käre karl har hittat i SOPRUMMET!!!



Ja! Ni ser rätt! Den har ett stort hål i arslet!

- Det är bara att ställa den i ett hörn! säger Christer.
- Nej, det är det inte! För vi har inte plats med en panter i något av våra hörn!

Aja, nu står den ju här iaf!
Ska lägga ut den på blocket nu medans han är i Kina..He he!

Puss o kram på er gott folk!!!

Jessica

Kommentarer

  • Fisen=) säger:

    Ha haha...-du får gömma den när ni får besök, det ska jag göra med Martins fula hatt som han köpte i Aus..- som han har sattupp på väggen av alla ställen!?!?!! FY!

    2010-02-03 | 21:16:58
  • jork säger:

    vad trevligt med lite kör! vafan, säg till när det e events lixom, jag hakar gärna på. Och lägg ut pantern på blocket, jag lovar att du säkert kan få en 500ing för den. mjaaaau.. eller sälj den till kattmannen så får du ännu mer!

    2010-02-04 | 17:33:41
  • johan säger:

    Men låt mannen få inreda lite med, den är ju skitcool. ta bort dedär skräpet till höger om TV,n istället, sånt tjaffs har ju alla.

    2012-08-08 | 15:43:00
  • felix säger:

    Har ni tröttnat på pantern ännu?? : )

    Jag letar förgäves efter en exakt sådan, maila vid intresse! : )

    Mvh Felix

    2012-10-27 | 00:26:16

Kommentera inlägget här: