BC - live the dream

Blodröd sol

Kategori: Jobb

Okej kollade ni ut genom fönstret i morse? Solen var helt sjuk, har aldrig sett en sån röd sol på morgonen förut. Det var så jävla coolt. Den var helt blodröd mot en ljusblå himmel, skithäftigt verkligen! Måste ha varit för att det var så kallt?? Eller..? Men det är ju inte som att det inte varit kallt ute förut någon morgon?... Hoppas det är likadant imorn för då ska jag plåta.
Btw, Lisa och Jessi kommer ni ihåg att det var sjuka solnedgångar på kreta? Eller var var det vi var? Hur som, i grekland... Grymt fattig resa för övrigt, vi satt lixom gömda på balkongen i en vecka och drack vin som kostade 5 kronor flaskan. Skurr. Tur att man är så grym på Yatzi.
Är det någon som har X-box? Har fått presentkort på mickar och singstar för Xbox. Skulle vara kul att lira lite singstar hos mig nästnästa lördag. Eller är det nån som har playstation & singstar, eller det ena eller det andra?
Nej nu måste jag gå och käka lunch.. Men jag väntar på att få tillbaka ett mail, kanske borde gå och så kanske det har kommit när jag kommer tillbaka från lunchen. kanske kanske.
Det bästa med morgonens hockey var btw sudden i studion. Mysig kille. Och Henke Lundqvist borde fan spela utan mask, han är för snygg för att ha hjälm på sig. Tänk på oss brudar för fan. Ska starta en namninsamling och lämna över till Sportbladet. "Sveriges tjejer enade: Ta av dig masken Henke!"
Men då så! Gla måndag på er!
/ Jorken

Kommentarer

  • helena säger:

    Gla måndag!

    2010-02-22 | 15:24:53
  • jess säger:

    Henke Lundqvist är en karl med stil... Och han e gullig!!

    2010-02-23 | 09:30:55

Kommentera inlägget här: