BC - live the dream

Alles klar! Check. Jaaa.

Kategori: Jobb

Halloj allihop!
Då var man en månad in på nya jobbet. Allt känns skitbra! Med risk för att låta som en total klyscha: Det är så himla kul med an massa nya utmaningar =) Passar bra in med folket också, klickar bra med dom jag jobbar närmast med och alla andra med faktiskt. Och det kändes ju som en prio med tanke på att det suger med tjafs på jobbet.
Den senaste tiden har jag lagt mycket tid på att planera PR-året för 2010. Det har verkligen varit en utmaning eftersom att jag hela tiden får tänka ur ett medieperspektiv, det är ju den enda utgångspunkten jag har. Allt har gått riktigt bra och jag hade presentation av kalendern förra veckan. Nu har jag även blivit vän med powerpoint som från början kändes som ett fett kefft verktyg, det står jag fast vid än idag. Men det tar sig.
Något som känns bra är att alla artiklar och case som jag har velat pitcha till tidningar har gått hem vilket tyder på att jag tänker rätt. Och det känns ju bra. So all in all känns det bra! Peppar peppar..
Helle! Jag har fixat den där grejen nu från du vet var till du vet vem.
Hur som. Ska bli kul att ses i helgen. Förra helgen var jag helt död, låg bara hemma hos päronen och kollade på film.. Det var grymt skönt, orkade lixom inte röra på mig. På tal om röra på sig, jag rör fan aldrig på mig. Jag tränar en gång i veckan, och det är bara för att man måste träna en gång i veckan om jobbet ska pröjsa träningskortet. Alltså jag vill träna mer, men jag orkar inte. Är helt död efter jobbet och vill bara hem. Sen är mitt satskort spärrat också för att jag bokade upp mig på för många pass utan att gå. får inte boka förrän 23 feb, så nu kan jag ju iaf skylla på det. typ.
Emma! Kan inte vi gå och träna någon gång? Vore kul med lite sällskap. Du kan väl komma med ett förslag på en dag för om jag säger en dag här kommer du bara säga att du inte kan. So I daaare you att gå och träna med mig. Vi kan tom jogga om du vill. Eller du kan jogga, jag kan gå.
Hilda! Kan du inte komma hem lite igen? Jag kommer iaf lätt till Barca och hälsar på i sommar. Eller kanske i maj? Jag vet inte. Det blir iaf inte två år i rad utan barca, no puedo det funkar inte!
Så då ses vi hos elin på lördag eller? trevligt trevligt.. kommer kavajen? hoppas det, han är kul! på tal om kul, kul att harry har fått jobb. kul kul.
Och om det är någon som har orkat läsa till slutet av det här inlägget så blir jag positivt förvånad.
Puss på dig i sånna fall! / Jorken

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hoppas vi ses snart! jag laste till sista raden! Puss pare gurkan!!!

    2010-02-10 | 13:25:28
  • helena säger:

    puss på dig!

    2010-02-10 | 20:52:48

Kommentera inlägget här: