BC - live the dream

Can you say julgodis?

Kategori: Jobb

Snart dags för julbord hos Jorken! I dag började jag ladda med en del inköp som kommer användas till att göra diverse läckerheter som kommer serveras.. Se bild! Can you say julgodis?
Det är dock fortfarande ett par grejer jag behöver hjälp med vad gäller inköp. Jessi & Lillan har lobbat upp att de fixar sill, lax & köttbullar. Skulle vara toppen om någon hade lust att ta skinkan och Jansson. Emma, Lisa, Hilda, Elin - någon av er som kan tänka sig att ta något av det här?
Var, när, hur?
Hos mig fredagen 19 december kl när man vill. Jag tar halvdag för att styra diverse men gissar att vissa jobbar till typ 5. Jessi jobbar lite halvsent så jag tänkte att vi väntar med själva käket tills hon kommer såklart. Men om jag ska säga en tid så är det väl 18? Men kom tidigare eller senare, gör som ni vill! Ta på er något juligt, tänk såhär: "Om jag skulle äta julobord med kungen, vad skulle jag ha på mig då?" Och så tar ni på er ungefär det.
Upptäckte att jag saknar margarin vilket man tydligen behöver för att göra godis. HELVETE! Att jag lyckas köpa hela jävla stället förutom margarin är fan ett under. Får se om serveras nåt julgodis den 19e eller om jag tröstäter upp allt innan.
Todelooooooooo!

Kommentarer

  • helena säger:

    jag trodde vi skulle ses den 17.e? men du menade väl edt? och jag skulle göra köttbullar va? hmm tror man ska ha smör och inte margarin i bak..eller ??

    pussilusk..julrusk.

    2010-12-07 | 20:41:11
  • jh säger:

    Jag tror hon menade den 17!

    Jag slutar iaf 19 då enligt schemat. Så det är ju kanon!Glider fort som attans!

    Jag visste inte att jag skulle ta sill o lax o köttisar. Men jag kollar med lillan! Det blir great!

    2010-12-07 | 21:58:30
  • elin säger:

    ja, den 17.e är ju fredagen. Smör ska det vara i bak. Helle sa köttbullar och jag tror att jessi har sagt nån gång att hon vill ta jansson, men jag vet inte. Jag kan ta på mig vad som helst utom skinkan helst.

    2010-12-07 | 22:22:32
  • jh säger:

    hahaha... Jag är tyvärr helt förvirrad numera! Ok, jag tar jansson (lovar att få den färdig denna gång) Helle tar köttisar. Vi fortsätter på FB!

    2010-12-08 | 09:49:26
  • Lisa säger:

    Jag tar laxen!

    2010-12-08 | 16:44:30

Kommentera inlägget här: