BC - live the dream

Valborg med allt vad det innebär...

Kategori: Jobb

Hejsan hoppsan lillebror!

Jag har hört rykten om att det ska regna på dagen och klarna upp under kvällen eller nåt. Risken finns ju att det blir för kallt att slå sig ner på gräsmattan för en fördrink men vi får väl se.
Vad tycker nì? Alternativt att vi sätter oss på någon uteservering häromkring och tar en fördrink/föröl eller att vi inte gör det. 

Sen går vi upp, dricker oss gladare och fullare (alla som vill). Sen har ju Lilla kirrat bord på Café Opera vilket är helt galet bra! Och sen kör vi vidare med allt vad det innebär.

Ingen ville ta mitt jobbpass på lördag. Men jag lyckades byta så att jag inte öppnar iaf. Sen fick jag höra att Lördagen är som en Söndag så då börjar jag 13. Det är ändå ett helt ok utgångsläge även om det bästa hade varit att vara ledig.

Nåt förslag på vad jag ska äta till middag? Börjar bli riktigt hungrig!

Ses imorgon!

Kommentarer

  • jorken säger:

    ät en hink soltorkade tomater! kittlar dödsskönt i kistan

    2010-04-30 | 09:38:59

Kommentera inlägget här: