BC - live the dream

Thank God it's friday, nästan

Kategori: Jobb

Hola mina fina chicas! Hoppas alla mår bra och att ni får lite ledigt i påsk.
För er som inte redan har hört ryktet så tänkte vi gå ut på fredag. VI surrade lite om att sitta hemma hos mig innan, men har kommit fram till att det är trist jämfört med att vara ute. Så nu ser det ut så här:
Kvällen kommer att inledas på Ljunggrens där vi sippar lite valfritt av vad det nu kan vara och lyssnar på härliga gamla klassiker av härliga gamla artister som får en att vilja gå ner i spagat. NU kanske vissa tänker, "men vi vaaaa ju där förra fredagen." Ja, det kan tyvärr inte hjälpas för det var så trevlig musik och häng att vi måste gå tillbaka. Och det är ju sällskapet som räknas. Och när det gäller pengafrågan så behöver man ju inte dricka extrema mängder sprit om man har det tunt i plånboken.
Sen har Mosebacke en klubb som verkar rätt skön som heter Rub-a-dub, och det är ju bara upp för backen från Ljunggrens. Jag uppmanar även alla att skriva upp sig här http://www.stureplansgruppen.se/sturepask för fri entré på Sture fram till 23.30, om någon nu skulle känna för det.
I got a feelin woooohoooo that tomorrow's gonna be a good night!

Kommentarer

  • Lärkan säger:

    Grymt! Jag e taggad=)

    2010-04-01 | 19:40:50
  • hilda säger:

    asså allvarligt. inge mer alkohol för min del. vilket partaj. puss på er finisar!!

    2010-04-03 | 14:53:35
  • Anonym säger:

    Ha ha ha ha vilken plan! spontaniteten flödar

    2010-04-06 | 08:03:41

Kommentera inlägget här: