BC - live the dream

In i askmolnet

Kategori: Jobb

Hej pumor!
Prisa vulkangudarna! Eyjafjallajökur (eller vad den nu heter) har lugnat ner sig och vi kommer iväg på konferens med jobbet. Flyget till Sicilien går imorn eftermiddag, förhoppningsvis flyger vi inte in i ett askmoln och kraschar. Det vore för jävligt, känner inte riktigt att jag är klar här på jorden. Men just i case så ska ni veta att jag har haft en underbar tid tillsammans med er och det har varit trevligt att lära känna er alla.
Hilda - du får mina Cypress Hill-skivor. Det är sex stycken, varav en på spanska. Tu saves du vet.
Jessica - i mitt kök ligger en skrynklig post it med ditt brödrecept på. Det är den första lappen som någonsin fått mig att baka bröd. Den vill jag att du ska ha, baka brödet och tänk på mig.
Helena - du får korten jag har från när jag var i barca första gången. Förstoringen med oss i rabatten är tidlös.
Lisa - mitt halsband som det står "believe" på är ditt, sorry att det inte står kärlek. och, något som skulle göra mig glad är om du går till vår papperskorg och tar en cigg och blåser röken åt mitt håll, dvs nedåt.
Jenny - hemma hos päronen någonstans finns min namnlapp från Shell, den vill jag att du syr fast på lillens första kläder. Hade jag haft en bil hade du fått den, nu har jag ingen så då får du min cykel istället.
Lillan - du får mina partyklänningar, jag vet att det kanske är lite för lite volanger för din smak. Men om jag slänger in mina smycken kan du väga upp det med lite glitter.
Emma - tre säsonger med Alias väntar på dig i min bokhylla. "I'm here, she's here - we made it!"
Elin - du får min soffa. Du kanske inte vill ha den, men du kanske kan ha den på din jättheballe.
From söder with love / Jorken

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Joyo för i hel...e, Nu blir man lite orolig ju, kommer sitta och hålla tummarna HELA eftermiddagen.;)

    Hoppas du får det grymt på konferansen.

    (P.S tack för klänningarna)

    2010-04-23 | 08:39:49
  • jh säger:

    Jag undrar hur jag kan överklaga?

    Har spanat in ett par krukor som jag skulle kunna tänka mig. Vem vänder jag mig till?



    Nä, skämt o sido!

    Hoppas du får en härlig helg!

    2010-04-23 | 16:40:37
  • Lärkan säger:

    Tack gumman! Hoppas du får det skönt och att det inte blir allt för mycket jobb utan sem oxå! Kärlek =)till dig!

    2010-04-23 | 18:50:48
  • helena säger:

    men snygging vad härligt men vi hoppas på det bästa

    2010-04-23 | 22:10:06

Kommentera inlägget här: