BC - live the dream

HELLU..

Kategori: Jobb

Hej Hej!
Jag har haft världens skönaste dag och tänkte dela med mig av min dag.
Vaknade men tjejerna klädde på oss och käka frukost. Sen när de gick till dagis och skolan med pio. Jag tog en jätte promenad/jogging tur runt järlasjön. Sen åkte jag int till stan och skrev kontrakt på lägenheten!! Vi flytttar den 1.a maj. Varmt välkomna att flytthjälpa men mer fira med oss för vårt nya hem. Så var vi hemma hos mig en snabbis..  ;) för att fira..ni vet.
Och vet ni sen så har vi köpt en bil som vi ska betala och hämta imorgon!! en Audi A6 från 02. svart och snabb..
Gick hem och vila en halvtimme innan vi gick och hämta barnen. Helt fantastisk dag..
Någon som vill ha en lite blå minicykel? Jag la ut den på blocket men tänkte att någon av er behöver en cykel.
Någon som tar desperata imorn? Eller är det någon som vill ses iaf. jag är ledig hela dagen..
Puss puss puss
/helena

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis till ny bil!!

    2010-04-12 | 20:22:52
  • Lisa säger:

    Fantastiskt härligt låter det gumman, du är värd all lycka!

    Massa kramar

    2010-04-13 | 15:01:36

Kommentera inlägget här: