BC - live the dream

gött & blandat

Kategori: Jobb

Hej kära tjejer!
Vaknade 8.15 i morse, i'm so old. Men jag kan typ inte sova längre, är så van vid att gå upp typ 6.30 att min kropp inte pallar att sova längre. vilket iof är skönt, för då har man hela lördagen framför sig! najs!
käkade en grym middag hos päronen igår, kyckling szechuan (sjukt svårt att stava till). det var grymt gott, hällde i mig lite vitt vin och sen däckade jag gott på soffan.
blade gick igår, ahh, gamla hederliga wesley snipes. bra kille. men tyvärr orkade jag bara "kolla" en timme, somnade direkt på soffan.
har haft en grym vecka på jobbet, fått in många artiklar och så.. nu har jag däremot ett problem, jag blir ju som bekant så jääävla ful på bild. fan! och sen var det en tidning som frågade om jag hade nån bild på mig själv, jag försöker mörka och säger neeej.. och då säger hon till mig att ta en bild med iphone och maila. så jag gör det, och sen garvar hela kontoret åt att jag inte ser ut som mig själv på kort. tack tack, jag vet... vi ska iaf ta in nån professionell fotograf som ska försöka styra upp mig och ta några representativa bilder där jag inte ser ut som en jugge. inte för att det är nå fel med att se ut som en jugge, men ändå. kommer ni ihåg mitt passkort? det ser ut som jag klivit rakt ut från ett bosniskt potatisfält och in i bilden.
jag är förkyld! vad ska ni göra ikväll?
pusss /

Kommentarer

  • jh säger:

    haha. Du har en tendens att se osvensk ut på bild. Why liksom? Jag var förkyld i veckan. Riktigt ofett första v. på praktiken. Satt och snora och ögonen rann de första 2 dagarna.



    Jag ska till Jenny direkt efter mitt hemska pass. Kom o hälsa på mig på Östemalm vettja!

    2010-04-10 | 09:24:37
  • lillN säger:

    jAG SKA OXÅ TILL JEDNNY

    2010-04-10 | 12:31:42

Kommentera inlägget här: