BC - live the dream

Glad Påsk..

Kategori: Jobb

Det är sjukt när man har ätit så mycket godis och man ändå bara vill ha mer..
Hur har ni haft det i påsk mina kära? Jag har jobbat så det har varit lite synd men ändå ok.
Jag ska flytta!! Den 1.a maj ska jag, pio, almis och allicia få en engen lägenhet i finntorp. Välkomna att flytthjälpa och till inflytt fest! 

Finns det fortfarande intresse till att ses på tisdagar? vi kan byta till reprisdagen, söndag om det skulle passa brudarna bättre.

pussilusk!

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag ska klättra imorn så jag kommer inte.. och spontant tycker jag DH börjar kännas rätt passé. jag skulle däremot gärna fortsätta ses varje tisdag, men varför inte ute för en AW istället? det man vill är ju att ses och snacka ikapp, och det kan man ju lika gärna göra direkt efter jobbet så slipper man åka hem och sega ihop.

    2010-04-05 | 19:09:57
  • elin säger:

    jag är på tisdagar, känns bättre än söndagar. Hellre hemma hos nån än ute. Alla slutar ändå inte samma tid direkt.

    2010-04-05 | 21:34:31
  • elin säger:

    grattis till lägenheten förresten!!

    2010-04-05 | 21:35:14
  • helena säger:

    men vi ses ju inte för desperata direkt´men det är ju svårt att veta när man aldrig kommer och hänger.. men jag tycker det är en sweet tradition.. Vi kan ses vart som helst och hur som helst..

    Puss och tack ella!

    2010-04-06 | 08:02:52
  • Lillan säger:

    GRATTIS till lägenhetetn, fy faan va roligt:)



    Jag tycker vi behåller tisdagarna med Desperata och tillhörande onyttigheter...

    2010-04-06 | 09:26:25
  • Anonym säger:

    Ja men det var ju det jag skrev, att det är hänget man ses för, inte dh.

    2010-04-08 | 19:13:15

Kommentera inlägget här: