BC - live the dream

frutti tutti som dom säger

Kategori: Jobb

Brursor!
Nu är man tillbaka från konferensen på Sicilien. Det var så jäkla grymt. Bra mat, bra människor, bra sol, bra spa, bra sprit, bra skit. NU är jag så jäkla sliten. Blev typ fyra timmars sömn totalt på hela resan. Men det är kul att veta att man fortfarande klarar av sånt, grandma's still got it! Och det bästa är att alla var på hela tiden, det var ingen splittring alls utan alla var på allt hela tiden. Ingen som gick hem eller gick och la sig. Nu inser jag hur kul det är att åka på konferens om man åker med rätt gäng. Nu var ju jag aldrig på konferens med tex min gamla arbetsplats (nivetdendärsominteliggerhär), men om jag hade varit det hade det hade det säkert varit kefft.
Hur som helst. Ser att ni hade det gött ute på Ellas land. Mysigt! Och jäkla bra initiativ ni spånade fram. Kul att komma hem till bloggen och så finns det en spikad fredagskväll på cafe opera. Härligt, hoppas det står sig och inte skiter sig pga fan eller hans moster.
På lördag kommer min blast from the past Martin hit. Då är man tvättäkta date på någon tillställning någonstans som jag inte kommer ihåg var det var. Hans syrra ska gifta sig så det är någon svensexa på gång. Utgår från att det inte är den jag ska med på. Hur som, ska bli kul.
Håller på och letar lägenheter för fullt. Men shit vad budgivningarna sticker iväg. Måste börja kolla på billigare lägenheter. Och nu säger ju folk att man ska vänta tills räntorna går upp så att priserna går ner. Eller vad det nu var. Jag fattar ingenting. Fy fan vad jag önskar att ringvägen var all mine nu, tråkigt att plocka ut vinsten. Men icke.
Ser fram emot att ses på fredag!

Kommentarer

  • helena säger:

    Men fan vad nice med en minisemester/jobb grej! Kan tänka mig hur uppskattat sånt är.

    Så en date minsann det är inte dåligt. En ny sommargrej för er kanske. Ni kan ju kika förbi nacka om ni vill oxå för vi har ju lite flyttfest.

    puss

    2010-04-27 | 22:17:51
  • Lillan säger:

    Åh det låter grymt bra. Blev hur pepp som helst av att läsa ditt inlägg. Kul å träffa Martin vad ska ni göör? Bara hänga på någe ställe och öla?

    2010-04-28 | 08:57:47
  • jh säger:

    Uppiggande med en liten date!

    2010-04-28 | 15:37:31

Kommentera inlägget här: