BC - live the dream

Cafe Opera / Valborg / Galej

Kategori: Jobb

Hej hej hej!




Hoppas ni alla haft en super bra helg, våran på landet var grym. Både med och utan mushuvudet/bönan-levern.

Men iaf vi bestämde att vi till helgen för att fira in Valborg på Cafe Opera så är det dags för en utekväll med dans- alkohol och vad nu kvällen mer har att erbjuda.  
Jag har givit mig på att kolla upp vad ett drinkbord skulle kosta och detta i klass med vad inträdet skulle gå på så inget fancy- Pancy bara lite. Vet att vi är ute i sista stund med bordsbokning men man vet ju aldrig.

Schema att utgå ifrån:
Vi ses runt 19.00 för en fördrink ev i park vid solsken annars på annat hemligt ställe.
(Och vid sju ska man vara äten och färdig piffad)

Vi satsar på att komma iväg i tid så att vi faktiskt kommer in och inte står i kö = tröttnar och går hem, för det är ju inte särskilt kul.
Har säkert glämt en massa detlajer men Ella, Jessie & Emma ni får fylla i luckorna!

Puss på er och ta på er cowboy bootsen så kanske vi kan "slå klackarna i taket"

KRAM Lillan

Kommentarer

  • jh säger:

    Precis Lillan! Vi kör en fördrink i Vasaparken om vädret tillåter. Sedan traskar vi hem till mig och fortsätter första delen av kvällen!



    Jag letar för fullt efter någon som kan jobba på lördag men alla verkar ignorera mig.. Det löser sig nog.



    Vi hörs vidare!



    JH

    2010-04-26 | 13:56:21
  • helena säger:

    Men vad roligt. Jag kommer vara upptagen med flytt. Så himla typiskt när det är party på gång. Men vi ses väl på lördagen iaf.. Puss puss

    2010-04-26 | 17:46:37
  • Rambo säger:

    WOW, kul! Räkna med mig=)

    2010-04-26 | 20:05:00
  • Jork säger:

    Jag är på

    2010-04-26 | 20:39:56
  • Lisa säger:

    Läs om träning, hälsa, kost och skönhet på min blogg! Ha det bra, kram

    2010-04-26 | 21:04:18
    Bloggadress: http://halsologgen.blogg.se/
  • liindblaads säger:

    nu e det dax för veckans blogg igen så anmäl dig :) om du vill :)

    2010-04-26 | 21:10:22
    Bloggadress: http://liindblaads.blogg.se/
  • KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥ säger:

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



    Ska oxå ut på valborg men de ska väl alla =D



    Ps kolla in min blogg fylld med sköna outfits!



    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    2010-04-26 | 21:18:29
    Bloggadress: http://kiznic.blogg.se/
  • jh säger:

    Hur hittar alla hit samtidigt? Kan man inte blocka okända människor?

    2010-04-27 | 09:40:32
  • Lillan säger:

    Det undrar jag med,,, Stay away!

    2010-04-27 | 14:33:31
  • Lillan säger:

    Drinkbordet är bokat, no strings attached!!!!

    2010-04-29 | 11:15:57

Kommentera inlägget här: