BC - live the dream

The truth is out there

Kategori: Jobb

Btw så köpte jag inga kläder ö v e r  h u v u d   t a g e t! Helt sjukt, men jag kände ju att jag ville hålla i plånkan och att kläder inte riktigt är en prio i dessa tider. hösten runt dörren, lågkonka och allt det där. köpte däremot en massa böcker och blev stoppad i tullen. bruden som kolla igenom min väska verkade sjukt msistänksam mot att nån som jag hade så många böcker i väskan.

..what's your business here in london?.. (dame edna spänner ögonen i mig )

tourist.

... bought a lot of books?.. (edna börjar bläddra igenom alla böcker för att se att jag inte smugglar med mig ritningar över london hem)

yes.

... how often do you come to london to buy books?.... (hon bläddrar vidare och börjar smågarva när hon inser vad det är för sjuka böcker jag har köpt. en handlar om ghost busters, en om profetior, en om de fyra elementen och häxor, ett par om vampyrer, ja ni fattar grejen... )

eh.. not so often?

hon släppte iaf igenom mig och jag fick med mig alla böcker hem. vilken tönt man är.

köpte en klocka också, rätt cool tycker jag. (ursäkta skärpan)




Här har ni en annan fin sak som jag köpt på nätet:



YES, NI HAR HELT RÄTT. JAG ÄR EN NÖRD!!!


Puss i tefatet! / jork

 

 

 

Kommentarer

  • helena säger:

    snygg klocka

    2009-09-12 | 20:25:14
  • jh säger:

    Vadf festligt! Såg precis såna där väggklockor på ikea!!!

    2009-09-13 | 09:04:39
  • Lillan säger:

    Jäklar vilken shysst klocka. Gillar starkt.

    2009-09-14 | 13:05:43

Kommentera inlägget här: