BC - live the dream

skönt att det var mulet i dag.

Kategori: Jobb

Tack för i lördags tjejer! Jag hade askul, berns är faktiskt riktigt bra! Följde med nån 45-årig konstnär hem och drack te - ja vi drack faktiskt te. Vilken borre, han brukade tydligen inte ligga runt men ville gärna ta en kaffe någon dag. Herre gud. Men jag hade askul, vi var på spy bar till 5 när dom stängde.

Det här måste vi göra om snart igen! Jag tar nästa middag någon gång i oktober.

Imorn ska jag gå introkurs hos Lärarjouren. Hmmm... Och på onsdag ska jag klippa om traktorfrillan. Och NU är det svenska hollywoodfruar!

Kvack kvack på er / stork

Kommentarer

  • helena säger:

    så du fick jobbet?? fan va nice!

    jag hade oxå riktigt kul i lördags! puss på re

    2009-09-21 | 21:24:12
  • emmet säger:

    Var sjukt nice i lördags är dock inte ett lika stort fan av berns men grymt styrt jessi, taack!

    2009-09-23 | 19:31:07

Kommentera inlägget här: