BC - live the dream

LÖRDAG!!!

Kategori: Jobb

Yo yo yo!!

På lördag då, jag bjuder alltså på middag, så kom inte mätta!!
Det blir inte rålyx men det är vi väl ok med!  Ska försöka slänga ihop någon veg. variant till dig, Helena.. Eller du käkar kött o grejer nu eller hur ligger det till?

Kom när ni vill! Middagen serveras 19:15 men ni får gärna dyka tidigare... Ta med er mycket att dricka för vi måste bli rejält packade....Vi är så pass gamla att vi vet att det inte blir kul annars.

Hur som... Har börjat att läsa grundläggande försäljning i skolan...Tydligen ska man öva på att förhandla i alla situationer. Så jag ringde upp min elleverantör Vattenfall. Försökte tynga på att jag får bättre priser på kwh-pris hos typ Din El... Aja, hon babblade sönder mig och jag sa att jag behövde betänketid... Men faktum är att vattenfall är billigast på 3-årsavtal så jag behåller dom och känner mig därmed nöjd med min usla insats till att byta leverantör....

Nu ska jag steka ihop lite middag... Får se vad jag kör på idag...Igår att jag så jäkla äckligt mat.. Det kunde ha blivit gott men jag blandade i för mycket skit...

Receptet för er som är intresserade:

Stekte strimlad vitkål i olja.
Hackade en längd purjo
Hällde i lite rött vin
La i lite gammal pasta från lunchen
Här kommer det- blandade i gorgonzolaost.... FY FARAO vad maten smakade spya sen..
Jag ska göra ett nytt försök någon gång men då skippa osten..
serverade med kyckling...

Nu slutar jag innan det blir mer onödig fakta....

Adjö
Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    det där låter som något man kan täta husväggar med.

    2009-09-17 | 17:52:02
  • Lillan säger:

    Det lät sådär...faan va nice me lördag:)

    2009-09-17 | 22:55:11

Kommentera inlägget här: